[linux-baslangic] Re: hangi linux surumu

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Wed 11 Jun 2003 - 00:50:50 EEST

    Ben bu konuda ustalarin dedigini tekrarlayayim:
    sizin en sorunsuz ve severek calistirdiginiz dagitim hangisiyse onunla
    devam edin... Mandrake guzel bir dagitim neticede, otekileri de
    isterseniz deneyin tabi... Sonucta bir dagitimda ustalasmak bircok
    dagitim hakkinda bilgi sahibi olmaktan evladir.

    Ha bir de bir sey daha ekleyeyim: ustalar genelde Debian ve Slackware
    kullaniyor bu arada, simdilik isim olmaz :)

    Sevgiler/Saygilar...
    Cengizhan Kaptan