[linux-baslangic] hangi linux surumu

---------

From: mehmet dal (mehmet.dal@superonline.com)
Date: Mon 11 Jun 2001 - 00:19:51 EEST

    Sevgili arkadaslar yine rahatsiz ediyorum;
    Su amda Mandrake 9.1 kullaniyorum; ama bir ay kadar once redhat 8.0
    kurmustum... bir de bir derginin verdigi knoppix linux'denedim....
    simdiye kadar en hosuma gideni MAndrake oldu fakat sizden ricam daha
    yolun basindayken linux'un hangi surumuyle devam etmemi tavsiye
    edersiniz... Mandrake ile mi devam edeyim yoksa daha baska bir linuz
    surumuyle mi mesela SuSe nasil... Debian nasil.... yahu kisacasi ilerisi
    icin hangi linux surumunu tavsiye edersiniz....

    sevgiler
    mehmet dal