[linux-baslangic] Re: Wine ile Virus Bulasir mi?

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 10 Jun 2003 - 12:20:21 EEST

    Selamlar..

    Anladigim kadariyla bu bir worm. Sigara icerim, gunde iki paket.. Ama Windows kullanmayi biraktim temelli, allah'tan. Nasipse sigarayi da birakiriz insallah ! Bu nedenle viruslerle muhatap olmuyorum pek. Bu wormdan korkmaya pek gerek yok. Kendini registry'den startup edip, windows dizinine koyuyormus. Guvenli kipten acip sistemi bu dosyalari silin. C:WINDOWSBrasil.exe vs. gibi adlarda oluyormus. Sonra da registry'den kaldirin start-up icin. Bunlari nasil yapacaginizi MS'nin teknik destegine sormalisiniz. Onlar para kazansin diye bizim burada klavye eskitmemiz ne kadar akli selime uygun ki ?

    Gelelim WINE konusuna. Bu virusu bizzat elinizle calistirmazsaniz, bunun WINE'e bulasma ihtimali yok.

    Saygi ve sevgiler..

    10 Jun 2003 13:12 EEST tarihinde yazmışsınız: