[linux-baslangic] Re: Wine ile Virus Bulasir mi?

---------

From: Aytekin Aygun (aytekinaygun@softhome.net)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 15:54:03 EEST

    Cevap icin tesekkurler,

    Peki, w32.opaserv.worm (galiba brasil diye biliniyor) ne yapabilir? Bulasir
    mi? Viruslu bir makinayi aga baglamak icin Linux'lu bir cozum uretmeye
    calisiyorum :) Eger basarirsam, isyerime ilk Linux'u kurmus olacagim. (Daha
    dogrusu kurmaya calisacagim). Linux'da cok acemiyim. Benim icin de bir test
    makinesi olacak.

    Saygilar...
    Aytekin Aygun