[linux-baslangic] Re: XINE'I KURAMADIM

---------

From: Burhan Hanoglu (burhan@ideefixe.com)
Date: Tue 10 Jun 2003 - 11:11:52 EEST

    Selam,
    İndirdiğiniz dosya nedir? .tar ya da .rpm uzantılı mı? Nasıl kurmaya
    çalışıyorsunuz ve ne oluyor? Biraz bilgi lütfen.

    --.rpm uzantılı ise; "rpm -i dosya_adi.rpm" kullanın.
    --.tar.gz uzantılı ise; "tar -zxvf dosya_adi.taz.gz" kullanın ve bu komut
    çalıştıktan sonra oluşacak olan dizine gidip, README ve INSTALL isimli
    dosyaları okuyun.

    Saygılar.
    Burhan Hanoğlu