[linux-baslangic] Re: XINE'I KURAMADIM

---------

From: Cetin Baloglu (baloglu@gmx.com.tr)
Date: Wed 11 Jun 2003 - 11:24:56 EEST

    Merhaba ,
    Genelde kurulumlar birbirine benzer eğer dosya tar.gz
    ile bitiyorsa tar -zxvf dosya.tar.gz ile açıp sonra
    ./configure , make , make install komutları yeterli
    oluyor. Xine'yide bu komut setleri ile kurabilirsiniz
    sanırım. Paketi açtıktan sonra README ve INSTALL
    dosyalarını okumaktada fayda var. En doğru opsiyonları
    orada bulabilirsiniz.

    Çetin Baloğlu