[linux-baslangic] Re: microsoft network

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 17:01:03 EEST

    On 9 Jun 2003, goxal wrote:

    > arkadaslar workgroup seklinde varolan ve tamamen windows makinelerden
    > olusan networke redhat sistemimle erismek istiyorum, yeni kullaniciyim,
    > bu isi sanirim samba ile cozebilecegim ancak bulabildigim kaynaklar
    > karmasik geliyor, en basit sekilde bu isi nasil yapabilecegimi veya bu
    > sekilde bi kaynagi bana onerebilecek olan varmi???

     GNOME acikken RedHat Menu'de gelen "Network Servers"'a tiklayabilir, ya
    da Enver'in dedigi gibi alt+f2' ye basip:

    nautilus smb:///

    yazarsaniz, aginizdaki tum calisma gruplarini gorebilirsiniz.

    Red Hat 9'da herhangi bir ayar yapmaniz gerekmiyor smb.conf icinde. SMB'yi
    calistirmaniz yeterli:

    service smb start

    Sonra paneldeki ilgili ikona tiklayarak ya da

    redhat-config-samba

    ile sizin paylasimlarinizi ayarlayabilirsiniz.

    Bunlar grafik araclarla, isinizi hizlica yapmanin yolu. Tabii ki Sambanin
    n sayfa belgesini okuyup ayrintilara da girebilirsiniz.

    Saygilar.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr