[linux-baslangic] microsoft network

---------

From: goxal (goxal@mtserver.com)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 16:49:16 EEST

    arkadaslar workgroup seklinde varolan ve tamamen windows makinelerden
    olusan networke redhat sistemimle erismek istiyorum, yeni kullaniciyim,
    bu isi sanirim samba ile cozebilecegim ancak bulabildigim kaynaklar
    karmasik geliyor, en basit sekilde bu isi nasil yapabilecegimi veya bu
    sekilde bi kaynagi bana onerebilecek olan varmi???