[linux-baslangic] ***SPAM*** Pan

---------

From: Serkan ALTURK (serkan@ckareteknoloji.com)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 16:05:12 EEST

    Selamlar

            Slackware 9.0 uzerinde haber grubu okuyucu olarak pan 0.14.0 kullaniyorum.
    pan ile haber grubuna mesaj gonderemiyorum ama netscape ile gonderebiliyorum
    pan da ise durum kaydina baktigimda /profiles.xml"e yaz diyor
    ama hic bir mesaj gitmiyor bekleyen makalelerde de bir mesaj yok
    web sayfalarina baktim ( ben goremedim herhalde ) bir cevap bulamadim .