[linux-baslangic] Re: linux kurulu laptop ve ekran problemi

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Sat 07 Jun 2003 - 19:27:37 EEST

    Turkiyedeki durumu bilemiyorum ancak az once google ile biraz taradim ve pek
    cok notebook icin uretici firmalarin sitelerinde linux driver ve ayarlari
    mevcut.

    Ozellike amerikada toshibanin tum yeni modelleri icin linux destegi var. :-)

    Bu arada benim de bir sorunum var. Notebokuma ne kadardan beri linux kurmak
    istiyordum, bu threadin baslamasiyla ben de kuruluma basladim. Ancak su anda
    X'i ekranda cok kiprasimli olarak goruyorum. Yani X ayarlarini beceremedim
    sanirim.

    Toshiba Satellite 2670DVD modeline Linux kurup basariyla calistiran varsa
    gerekli ekran ve ekrankarti parametrelerini verebilir mi? Hangi cozunurlugu
    secersem seceyim ekran karli ve titresimli. Sanki televizyon az ceken yerde
    TV izlermis gibi :-) (Ekran 800x600 Flat)

    Denedigim linuxlar:

    Mandrake 9.1
    Slackware Live
    Knoppix 3.2
    Redhat 9

    Sanirim manuel bir seyler yapmam gerek :-)

    Saygilar.

    Message sent using DenizWeb WebMail 1.0.2b