[linux-baslangic] Re: linux kurulu laptop satislari

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Sat 07 Jun 2003 - 18:47:44 EEST

    Zaten daha ucuz olmasi gerekmiyor mu? Bence ucuz olmasi bir avantaj,
    tartisilmasi gereken destek sorunu olmali, kabul etmeliyiz ki insanlarin
    bir cogu guvenlik kadar lisans. vb. sorunlardan dolayi Linux'u tercih
    ediyorlar; ozellikle son kullanici diye tabir edilen kesim, bir de
    ulkemiz korsan cenneti olmasa bu tercih daha da artar...
    Yalniz sunu sormak lazim: Laptop'da bu destegi vermeyen hangi firma ise:
    partnerlik yaotigi Linux firmasindan bunu rahatlikla saglayabilir diye
    dusunuyorum.

    Saygilar...
    Cengizhan Kaptan