[linux-baslangic] Re: Silinen dosyayi geri getirmek!

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Thu 05 Jun 2003 - 20:50:18 EEST

    ext2 ve ext3 dosya sistemleridir; yani tesbihte hata olmaz diye
    yaziyorum; FAT ve NTFS gibi ayri sistemler dusunun (aslinda bu pek dogru
    bir benzetme degil ama)... Bu sistemlerden ext2 en eskisi olani, ext2
    yaygin, reiserFS (SuSe default) guclu, ayrica JFS vb. var... Bunlar
    aslinda siz ilk kurulumunuzu yaparken seciliyor ama cogu dagitimda
    default olarak ext3 geldigi icin ve ozellikle -cogu sistemde- pek de
    secim yapmadigimiz icin geciyoruz kurulum esnasinda...

    Dagitiminizi bilemiyorum ama ornegin Mandrake 8.2 ve 9.0 Manual'larinda
    bu dosya sistemleri hakkinda bir miktar bilgi var. Partisyondan farkli
    bir konu...

    Saygilarimla,
    Cengizhan Kaptan