[linux-baslangic] Re: Redhat 9 ve Qnternet=20Payla=FE=FDm=FD?=

---------

From: Nusret (nusret@yenibir.com.tr)
Date: Wed 04 Jun 2003 - 17:23:14 EEST

    Merhaba=20
    Bendeki rc.local dosyasi asagidaki gibi ve herkes internete sorunsuz
    cikiyor.

    echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward

    /sbin/depmod -a
    /sbin/iptables -F
    /sbin/modprobe ip_tables
    /sbin/modprobe ip_conntrack
    /sbin/modprobe ip_conntrack_ftp
    /sbin/modprobe ip_nat_ftp
    /sbin/iptables -t nat -A POSTROUTING -o "eth1" -j MASQUERADE