[linux-baslangic] Re: Redhat 9 ve Qnternet=20Payla=FE=FDm=FD?=

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Wed 04 Jun 2003 - 17:20:38 EEST

    iptables -t nat -A POSTROUTING -o eth0 -j MASQUERADE

    komutu sizin makinanizin eth0 interface'inden disari cikan tum
    connectionlarin kablonet IP'niz ile yapilmasini saglar. Ancak agdaki
    diger makinalarin eth0 uzerinden disari cikabilmeleri icin

    iptables -A FORWARD -p all -j ACCEPT

    veya benzeri bir satir vermeniz lazim. Tabii bunu FORWARD chain'i icin
    default policy'nin DROP oldugu varsayimi ile yaziyorum. Eger default
    policy'niz ACCEPT ise o zaman buna gerek yok.

    Son olarak da makinanizda IP forwarding'i enable etmis olmaniz lazim.

    Kolay gelsin.

    Kemal M. Ergur