[linux-baslangic] Redhat 9 ve Qnternet=20Payla=FE=FDm=FD?=

---------

From: tuncay (tuncay@bir.net.tr)
Date: Wed 04 Jun 2003 - 17:06:23 EEST

    bu soru yüzlercer kez sorulmuştum ama cevabı bulamadım.
    Redhat kurdum makinama. iki ethernet kartım var. eth0 olan kablo modeme bağlı, eth1 olan networke. Benim üzerimden internete çıkmamız lazım. Ağ ayarları tamam. Ağda herkes birbirini görebiliyor. Bende dahil. Ama ben internete bağlanırken onlarında bağlanması gerekiyor. IPTABLES kurulu. Ben rc.local dosyasına aşağıdaki satırları yazdım restart ettim ama fayda sağlamadı. Bunun başka yolu varmı.?

    iptables -t nat -A POSTROUTING -j MASQUERADE