[linux-baslangic] Disk Bolumleme

---------

From: Bülent SENER (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Mon 02 Jun 2003 - 09:59:43 EEST

    Merhabalar,
    Sabit diskimde birkac bolum var. Bunlardan birine vmware ile
     baska bir linux dagitimi kurmaya karar verdim. Sanirim bazi ayarlarini
    yanlis ayarladim. Bilgisayarimdan her acilista panic vb biseyler yazip=20
    ya yeniden baslatmami ya da root olarak bazi ayarlar yapmami oneren
     mesajlar aldim.
    Root olarak sisteme girdim ve /etc/fstab dosyasinda diger disk bolumleri =
    ile=20
    ilgili satirlari sildim. Sistem acildi.=20
    Benim ogrenmek istedigim;
    1 - Sabit diskimdeki bolumlere baska dagimlar kuramaz miyim?
    2- Kurdugumda bunu mevcut dagitimla kullanamaz miyim?
    3- Vmware ile fiziksel disk alanina isletim sistemi kurdugumda=20
     mevcut sistemlere bir zarar gelmemesini nasil saglarim?

    Saygilarimla,
    Bulent SENER