[linux-baslangic] Re: libtinfo.so.5

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Wed 30 Jul 2003 - 21:02:36 EEST

    On Wed, 30 Jul 2003, Ali AYEN wrote:

    > Linux camiasına yeni katıldım. Okulun diğer ucuna kurduğum bir server a
    > ssh ile erişim yaparak bir şeyler yapmaya, daha doğrusu Linux u
    > öğrenmeye çalışıyorum ancak bugün yeniden kurduğum RedHat 9.0 da pico
    > nun olmadığını gördüm. Rpm den kurulum yapayım derken libtinfo.so.5 diye
    > bir bileşene bağlı olduğunu gördüm.
    >
    > Bu bileşeni sistemime nasıl yüklerim, internet te nerede bulurum? Ve bu
    > bileşen ne işe yarar?

    www.rpmfind.net adresine girip oradaki kutucuga libtinfo.so.5 yazarsaniz,
    size hangi paketi kurmaniz gerektigini soyleyecektir.

    Ben baska birsey onereyim: Red Hat ile gelen redhat-config-packages var.
    (Ana Menu / Sistem Ayarlari (System Settings) / (Turkcesini bilmiyorum)
    Add/Remove Applications uzerinden de calistirabilirsiniz). Orada pine'i
    secin, text-based internet bolumunde. Yazilim size gerekli diger paketleri
    de kuracaktir.

    Saygilar,

    --
    Devrim GUNDUZ