[linux-baslangic] libtinfo.so.5

---------

From: Ali AYEN (a2@aliayen.com)
Date: Wed 30 Jul 2003 - 20:55:51 EEST

    Arkadaşlar Merhaba,

    Linux camiasına yeni katıldım. Okulun diğer ucuna kurduğum bir server a
    ssh ile erişim yaparak bir şeyler yapmaya, daha doğrusu Linux u
    öğrenmeye çalışıyorum ancak bugün yeniden kurduğum RedHat 9.0 da pico
    nun olmadığını gördüm. Rpm den kurulum yapayım derken libtinfo.so.5 diye
    bir bileşene bağlı olduğunu gördüm.

    Bu bileşeni sistemime nasıl yüklerim, internet te nerede bulurum? Ve bu
    bileşen ne işe yarar?

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

    Ali AYEN [ _AA_ ]
    Erciyes Universitesi Bilgisayar Muhendisligi
     <mailto:a2@aliayen.com> a2@aliayen.com / <http://www.aliayen.com/>
    http://www.aliayen.com