[linux-baslangic] Re: msn

---------

From: kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Fri 25 Jul 2003 - 09:35:47 EEST

    Kablonet.com sayfasinda Kablonet kullanicilarinin icq'dan ban edildigi
    yaziyor; bu durumda sizin sorununuz ayarlardan degil bir olgudan
    kaynaklaniyor; http://go.icq.com dan web icq'yu deneseniz cozum olusur;
    makinanizda JVM (Java Virtual Machine) kurulu olmak kaydiyle...

    Saygilarimla,
    Cengizhan Kaptan