[linux-baslangic] Re: msn

---------

From: E& Erdem (werdem@hotmail.com)
Date: Thu 24 Jul 2003 - 14:36:17 EEST

    Ben de gaim kurdum. Ama icq'ya bir turlu baglanamadim. Kablonet'ten
    baglanmaya calisiyorum. Birkac proxy adresi denedim olmadi. proxy (ve port)
    adresi bilen var mi? Bir de host olarak login.icq.com giriyorum, port icin
    de 5190. Son olarak proxy tipi olarak neyi secmem gerekiyor.

    Simdiden tesekkurler...