[linux-baslangic] Re: XMMS ile WMA

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 19:33:47 EEST

    Selamlar..

    ffmpeg diye bir duzenk hatirliyorum. Onunla ASF video yayini filan yapmistik zamaninda. Bildigim kadariyla WMA, MPG, AVI vs ne buldu ogutup obur taraftan wav, mp3 vs. cikarabiliyordu..

    Belki keyfe keder veren bir cozum olabilir ama, bir defa degirmene soktugunuz dosyayi omur boyu sikir sikir dinlemek keyfide yabana atilamaz saniyorum..

    Belki SOX icin boyle bir plug-inimsi veya yeni versiyonunda WMA destegide olabilir..

    Saygi ve sevgiler..

    22 Jul 2003 19:19 EEST tarihinde yazmışsınız: