[linux-baslangic] Re: 2 soru

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Sat 19 Jul 2003 - 15:49:48 EEST

    Selamlar,

    Ilk sorunuzun cevabi:
    -Netscape tarayicinizdan About/plugins bolumune girin, daha sonra
    netscape.com'a link verilen yere tiklayin...
    netscape.com sayfasinda sol taraftan find plug-ins bolumune tiklayin ve
    OS'nizi kolaylik olsun diye Linux olarak girin... Ikinci sonuc
    sayfasindan Java plugin'i indirin, bu arada pratik bir cozum onereyim,
    bunlari root olarak yapin bir seferlik, normal kullanicida sorun
    olabiliyor zira otomatik olarak kurulacaktir plugin'iniz, erisim
    hiziniza bagli olarak 15-30 dakikada kurulacaktir... Sonradan da her
    kullaniciniz java destekli netscape browser'a sahip olacaktir.

    Masaustu ile cok asiri bir estetik anlayisim olmadigi icin ikinci
    sorunuzu cevaplandiramiyorum, kusura bakmayin...

    Saygilar,
    Cengizhan Kaptan