[linux-baslangic] 2 soru

---------

From: Server Acim (acimserver@netscape.net)
Date: Sat 19 Jul 2003 - 01:02:07 EEST

    Mandrake 9.1 kullanıyorum. Netscape 7.1 browser kullanıyorum.
    1) Netscape için Java Plug-in'inin hangisini yükleyeceğimi ve nasıl
    kuracağımı bilmiyorum.
    2) GNOME Desktop için freshmeat'den THEME(tema) yükledim. Ancak bu
    temaları seçmek ve kullanmak için (install theme) yüklemenin nasıl
    olması gerektiğini çözemedim.

    Yardımcı olursanız sevinirim.

    Sevgilerimle.

    Server Acim