[linux-baslangic] Re: RH 9.0 ile ilgili bir kaç soru...

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Fri 18 Jul 2003 - 19:28:24 EEST

  • Next message: Ibrahim ERKAYALI: "[linux-baslangic] ucretsiz.... www.goomail.co.uk <http://www.goomail.co.uk> 100MB Mailbox 20MB Multiple Attachments No Spam pop3.goomail.co.uk smtp.goomail.co.uk Tesekkure gerek yok....Just Enjoy it. Dima"

    On Fri, 2003-07-18 at 17:24, Devrim GUNDUZ wrote:
    > Merhaba,

    Merhaba,

    > Bir de (adini karistiriyor olabilirim; Enver daha iyi bilir) Red Carpet
    > vardi. www.ximian.org adresinden indirebilirsiniz sanirim.

    Red Carpet, Ximian GNOME ve diğer Ximian yazılımlarını (Evolution,
    Connector, Mono) bağımlı oldukları daha önceden test edilmiş paketlerle
    birlikte kolaylıkla indirmenizi, kurmanızı ve gerektiğinde de
    güncellemenizi sağlayan bir yazılım.

    Ama adres yanlış, http://www.ximian.com/ doğru adres.

    Ximian Red Carpet Enterprise ile hem masaüstü yazılımlarını, hem de bazı
    sunucu yazılımlarını aynı kolaylıkla güncelleyebiliyorsunuz, Ximian Inc.
    tarafindan belirtildiği kadarıyla (ben RCE kullanmadım).

    -HTH

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant