[linux-baslangic] Re: KaZaA with Wine

---------

From: Mert UZBASLI (iknewitwasamistake@yahoo.com)
Date: Thu 17 Jul 2003 - 12:45:03 EEST

    LimeWire'ı kurmak icin java kurmus olmaniz lazim. Ayrica LimeWire.bin
    dosyasini calistirmak icin $PATH degiskeninize java home dizinini eklemis
    olmanis lazim.

    ~ export PATH=$PATH:/j2sdk_neredeyse/j2sdk1.4.x/bin/

    Bu islemden sonra LimeWire'in kurulmasi lazim.
    Kazaa ile bende bayagi ugrasmistim wine ile ama basarili olamadim.Bende de
    calistiktan sonra "Can't create empty document" gibi bir hata verip
    kitleniyordu. 98se, ME ve wine ile gelen .dll leri denedim olmadi. Bende
    vazgectim LimeWire takiliyorum bi kac gundur. Kazaadaki gibi her aradigimi
    bulamiyorum ama yine de gecen seneye gore cok gelismis :).

     Iyi Calismalar

    =====
    Mert UZBASLI