[linux-baslangic] KaZaA with Wine

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Wed 16 Jul 2003 - 13:12:57 EEST

    Merhaba Arkadaşlar,
    Windows'u tamamen sistemden kaldırma çabası içindeyim ancak sistemimi hem pro, hem de home use olarak kullandığımdan bilgisayar üzerinde oyun oynama derdim de var. Benim P2P programına kesin olarak ihtiyacım var. Çünkü modem boş durmasın hastalığına sahibim. Google'da aratarak bir sürü yazılıma ulaştım ama hiçbirini beğenmedim. xMule falan desem programı çalıştırmak işkence, çalıştırınca da upload etmeden download edememe derdi var. (çalıştıramadım ztn) Gnutella'yı önerdiler, şimdi onu deneyeceğim ama LimeWire.bin dosyasını açamadım mesela. Java development kit'i istiyor sanırım ve sisteme sırf bu yüzden 33 MB'lık SDK'yı kurdum. Web sitelerinde java'yı görebilmek için gerekli düzenlemeyi yaptım ama LimeWire.bin için ne yapacağımı da bilmiyorum.

    Esas soruma gelince de... Wine'ın son sürümü ile KaZaA'yı çalıştırdım ama açıldıktan sonra çöküyor CTRL-C ile kapatmak zorunda kalıyorum. Eski sürümlerini denedim, hep hata veriyor. Wine App Database'de konuyla ilgili DLL vb. birkaç şey var, fazla kasmadan DLL dosyalarını bulup Windows'un system içine falan attım yine de çalışmadı. KaZaA'yı Wine ile çalıştırabilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim arkadaşlar. Kolay gelsin hepinize...