[linux-baslangic] printerın marginlerini nasıl değiştiririz.

---------

From: ali (ali_yksel@yahoo.com)
Date: Thu 17 Jul 2003 - 11:37:45 EEST

    Merhaba.
    Ben javada yazdığım programdan print aldığımda sayfaya
    sığdırmakta sorun yaşıyorum.
    Bazı sitelerden öğrendiğime göre printerların kendi
    marginleri varmış.
    Ben programdan ne yaptıysam bunları değiştiremedim.

    linux'ta bu marginlari değiştirmek için bir yöntem var
    mı?
    yoksa bunlar gerçektende evrensel şekilde böyle mi
    olmak zorunda?
    Bilenlerin yardımına çok sevinirim
    Teşekkürler.