[linux-baslangic] Re: redhat as 2.1

---------

From: Abdullah Güney (abdullah.guney@emo.org.tr)
Date: Fri 11 Jul 2003 - 10:56:17 EEST

    Bence her yazilani farkli yorumlamak hos degil. Ornegin siz bir urunu
    kendiniz test edip daha sonra farkli platformlarda lisanslamak istediginizde
    test icin aldiginiz urunu lisanslamaniz sanirim mantikli degildir. (Bu
    sekilde yapiyorsaniz da yadirgamam saygi duyarim ancak ekonomik olmadigini
    dusunuyorum) Benim gulerek soyledigim olay da bunu anlatiyor. Kendi evimde
    veya sirkette denemek istedigim bir urun icin soylediginiz rakamlari vermem
    pek mumkun degil. Oracle da linuxu tercih etmemizin ana nedeni ekonomik
    nedenler yuzundendir. Mutlaka daha saglikli calistigini da dusunuyorum yoksa
    kullanmazdik. (Bir cok ozel firmanin kullanma nedeni de odur). RH firmasinin
    yasamasi bizim bu urunu satin almamiza bagli. Ancak odediginiz rakamlari
    kazaniyorsaniz siz de yasayabilirsiniz. Zaten kullandigimiz yerlerde de
    urunu kutulu olarak aliyoruz. Bizim emegimiz nasil "beles" degilse
    baskalarinin emegi de beles degildir. MS ile olan mantiga gelince de
    kurdugunuz her uygulama ve her istemci icin ucret odemesini kastettim.
    Verdiginiz bilgiler icin tesekkur ederim.

    Abdullah