[linux-baslangic] Re: X sorunu

---------

From: necati.demir@students.comu.edu.tr
Date: Tue 08 Jul 2003 - 11:33:41 EEST

    necati.demir@students.comu.edu.tr yazdıklarınız:

    > merhabalar,
    > bir kaç dakika önce RH7.3 kurmayı bitirdim ama X'i açamadım. log dosyasını
    > ataçlayıp gönderiyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
    > Necati

    herkesten özür diliyorum, maili hızlı bir şekilde göndereyim derken tam
    olarak log dosyasını okuyamamıştım. daha demin tamamen okudum. ve sorunun
    monitörden olduğunu anladım. PHILIPS 105E mönitörlerin yatay ve dikey
    tazeleme frekanslarını nerden bulabilirim. (Kurulumda bu mönitör listede
    mevcut değildi.)