[linux-baslangic] Re: bin uzantılı dosya

---------

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 11:32:32 EEST

    Merhaba ,

    belki kelime olarak yanlis kullanmis olabilirim ama bir Unix/linux
    dosyasında aslında 3 (genel olarak aslinda bu konu derindir) duzey
    vardir bunlar calistirilabilir (execute) , okunabilir (read) ve
    yazilabilir olmasidir (Read). Eger bir dosyanizi calistirmak
    istiyorsaniz bu duzeyin acik olmasi gerekir (set edilmis) gerekir. Neyse
    bu konuda benim turkcemden daha duzgun olarak cok eski bir dokumani
    http://www.belgeler.org/lis/archive-tlkg-lis-4.1.html#id11421

    adresinden bulabilirsiniz.

    Saygilarimla

    Murat Gezer