[linux-baslangic] Re: XPde

---------

From: Emre Pars (emre@parstr.net)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 23:05:34 EEST

    Soyle soyliim redhat 7.3 uzerinde kablo modem ile 40 makinelik networke
    internet erisimi sagliyorum..
    Yaklasik 1.5 senedir bir sorunu derdi olmadi masa altinda klavyesiz
    monitorsuz ups'siz bir sekilde calisiyor..arada bi tozunu aliyorum yine
    devam..
    1.5 sene once nasil yapiyordun bu isi diye sorarsaniz..
    486 DX4-100 12MB ram 540 MB disk olan bir makine uzerinde redhat 5.0
    kullanarak dialup baglantiyla..
    ustelik bunlarin tamamini microshit'e para odemeden ve hergun paranoyak
    gibi windowsupdate sayfasini takip etmeden yapiyorum.bence sizde
    windostan sasin.
    bir zamanlar bende slackware 3.0 uzerine samba kurmaya calismistim..
    En az 1 ay ugrasmistim.ama ugraslar yildirmadi.sevdirdi..

    Kolay gelsin.
    Emre