[linux-baslangic] Re: suse 8.2 nihayet kuruldu!

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 04:53:10 EEST

    merhaba yeniden,
    oğuz erenin suslinux-e listesinde söylediği sekilde
    yaptım, regional ayarlarından! klavye sorunu yok şu
    anda.
    bundan sonra diğer önemli sorun, internete bağlanma!
    hadi usb olayını gectim, ethernetten de bağlıyabilirim
    aleti makinaya. bağladım da hatta, ama çalısmadı yine!
    bir sürü ayar kurcaladım yapamadım. bunun için de
    baska bi yerlerde bi ayar mı mevcut? yoksa ethernetten
    internet bağlantısı olunca hemen algılaması gerekiyor
    da bende mi algılamıyor?
    bir de, önceki maillerimde sormustum, güme gitti gibi,
    ethernet kartının disketi var. linux sürücüleri de var
    orda. disketten nası tekrar yükleyebilirim kartı?
    çünkü farklı bir isimde tanıdı kartı, belki bundan da
    sorun yaratabiliyor olabilir diye düsündüm.
    tekrardan tesekkürler herkese.. ii günler...