[linux-baslangic] Re: suse 8.2 nihayet kuruldu!

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 01:56:55 EEST

    merhaba..
    ya klavye ayarlarında falan hiç F ile ilgili birşey
    bulamadım. google dan falan arama yaptım, eski sürüm
    dağıtımlar için sunulmuş çözümlere baktım. anladığım
    kadarıyla ve biraz da dua ederek, tabi ki yedekler
    alarak, bi seyler yaptım. tam anlamıyla F klavyeyi
    tanıttım. tam anlamıyla diyorum çünkü ondan önce de
    tanıttığımda q,w,x gibi karakterleri almıyordu kendi
    yerinde.. üstte sıfırın yanında falan görüyordu..
    neyse, tanıttım tanıtmasına ama bu sefer de türkçe
    karakter problemini çözemedim! klavyeden türkçe
    karakter basamıyorum! bunun için font mu yüklemem
    lazım? gerçi konquerer ile türkçe karakterli web
    sayfası okuyabiliyorum ama aklıma baska sey gelmiyor..
    napacam simdi??? tesekkürler...