[linux-baslangic] Re: LexmarkZ25 ve Mandrake ?

---------

From: Gokce Mehmet AY (gmehmetay@ttnet.net.tr)
Date: Thu 03 Jul 2003 - 16:43:27 EEST

    O programı indirdim. Ama çalışmamakta inat ediyor. lpd ile ilgili bir
    problem var galiba o da olmaması :(
    Dökümanda söylenen şu:

    * If lpd daemon is not present, please type the following in a
    terminal window to start the lpd daemon:
    a. /usr/sbin/lpc restart all

    Buna verdiği cevap da şu:
    [root@localhost init.d]# /usr/sbin/lpc restart all
    restart is not implemented by the CUPS version of lpc.

    Mandrake tam bana göre gibi ama şu printer işini halledemezsem ne olur
    bilmiyorum.
    Kolay gelsin
    Gokce Mehmet Ay