[linux-baslangic] Re: LexmarkZ25 ve Mandrake -Yardým!-

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Thu 03 Jul 2003 - 15:46:23 EEST

    www.lexmark.co.uk da gorsel arayuz de sunan guzel bir driver var; umarim
    onu indirmissinizdir; ancak yine de olmuyorsa zaten sunu soyleyebilirim
    ki Mandrake 9.0 ve 9.1'de bazi onemli problemler var -network cable
    modem, multifunc. hp yazicilar vs vs-; Mandrake kullanicilari listesinde
    buna benzer bir problem icin cups degil lpr kullanildigi ve sorunun
    cozuldugu soylenmisti, isterseniz deneyin, ben denemedigim icin bu
    sekilde yaziyorum... Mandrake'nin genelde x.2 surumleri guzel oluyor;
    bekleyelim gorelim :)

    Saygilar,
    Cengizhan Kaptan