[linux-baslangic] cd-rom - cd player sorunu

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Fri 24 Jan 2003 - 04:53:33 EET

Gurkan Bey,
Aciklamalariniz icin yine de tesekkur ederim... Yazdiklarinizda hakli olan
yerler var suphesiz ancak katilmadigim yerlerde de polemige girmek
istemiyorum zira iyi bir windows kullanicisi olsam da linux daha dogrusu open
source felsefesinin onuruna ve guzelligine inaniyorum... Ve acemi bir linux
kullanicisi olarak ilerlemek istiyorum, yani amacim uzum yemek bagci dovmek
degil...

Simdi listeye uygun bir sey soracagim: linux.org.tr'de sss ve belgelerde
bulamadim...
Ben creative vibrayi taniyan bir driver buldum nihayet ve calistirdim; yani
ses kartim sonunda calisabildi... Test edince konusma geliyor... Ancak cd
player'i calistiramiyorum... Yani track vb. cikiyor ama nedense bu kez ses
cikmiyor!.. Masaustundeki cdrom ikonunun cd player ayarlari ile bir ilgisi
var mi? Orayi tikladigimda access right yok diyor (mnt/cdrom icin...
-execute, write ve read yetkisi versem de (gui ile) acilmiyor cdrom
icon'u...- su ile denedigim halde...)
Konsoldan chmod'lamak istedigimde ise cd mnt/cdrom yaptigimda input/output
error veriyor... Sorun nedir sizce?
Bu arada Mandrake Linux 8.2 kullandigimi eklemek istiyorum...

Saygilarimla...