[linux-baslangic] iki ethernet ile internet kontrolu

From: servet tas (denge98@yahoo.com)
Date: Wed 22 Jan 2003 - 17:49:36 EET

Selam,,

Bendogrudan internet erişimi kullanıyorum ve bunuda
ikinc
 bir ethernet kartı ile diğer abonelere dağıtıyorum ve
sistemim Redhat 7.3 bu baglantıları kontrol etmek
sayfa giriş ve site girişlerini sınırlamak tamamını
kontrol altında tutmak için önerebileceğiniz bir
sistem yada program var mı?
 Ya da linux un kendi içinde bunu kontrol eden baska
bir programı var mı?

Saygılarımla..
Servet TAŞ
www.mardin.gov.tr