[linux-baslangic] tar.gz ve bin

From: KARADAM - Omega Bilgisayar (ilkay@omegabilgisayar.com)
Date: Wed 15 Jan 2003 - 18:13:34 EET

slm

linux da yeni olmasamda uzmanda değilim.benim problemim ne networkle ne
hardwarele ne de internetle çok şükür hepsi şakır şakır :) tek derdim var
bin ve tar.gz dosyalarını nasıl yükleyecem ve yükledikten sonra nasıl
bulacam.bin dosyalarını sanırım(ama cidden sanıyorum) mc ile yüklüyorum ama
programı ne bulabiliyorum nede çalıştırabiliyorum.read me leri dibine kadar
okudum.0 a 0 elde var sıfır...yardımlar için şimdiden teşekkürler.