[linux-baslangic] DNS sorunu

From: zeus gift (zeusgift@hotmail.com)
Date: Tue 14 Jan 2003 - 16:32:53 EET

Merhaba, yine bir sorum olacak.
Universitenizde bir DNS sunucusu kurmaya calisiyorum. Okudugum dokumanlarda
DNS kuracagimiz makinaya bir ad verilmekte.
ama bizim makinamizda sadece domain adi var. domain adi ise iaau.edu.kg
simdi bundan ayri olarak linux makinama ay, linux, darkstar, vb. isim vermek
gerkmektemidir?
ikinci olarak, bize verilen statik IP yi zone kismina yazacakmiyiz yoksa
kendi icerimizde belirleyecegimiz herhangi bir C class adresmi
tanimlayacagiz.

tesekkur ederim.
necip.

>From: "Erol KAVAS" <erol@bilgisayarkulubu.com>
>To: <linux-baslangic@linux.org.tr>
>Subject: [linux-baslangic] Arkadaşın DELL INSPIRON 2650 si
>Date: Tue, 14 Jan 2003 12:33:19 +0200
>

>Bir arkada=FE=FDm=FDz=FDn lap-top un Linux kurmas=FD gerekiyor, bi =
>desktop user=FD
>olacak gibi...
>
>Ama nedense bir t=FCrl=FC ekran ayarl=FDn=FD yapamad=FDk...
>
>Mandrake 9.0 ve Gelecek 2.0 denedik olmuyor bir t=FCrl=FC...
>
>Gelecek'in bir dergi ile gelen modelini daha =F6nce =
>=E7al=FD=FEt=FDrm=FD=FE ama o da
> [...]

The new MSN 8: smart spam protection and 2 months FREE*