[linux-baslangic] Re: .SHR

From: Bircan Turkoglu (bircant@powerfm.com.tr)
Date: Fri 03 Jan 2003 - 09:37:43 EET

Benzemiyor tabiki benim
 sadece merak ettigimde buydu unix e ait bi archive file in nasil olustugu
ama siz illada diyorsaniz ki biz lunux kullaniyoruz sadece bunu konusuruz L
si cikmis eski UNIX in archive file lari hakkinda konusamayiz olur bida
sormam :)
bir yandan linux ogrenmeye calisiyor bir yandanda maalesef ki isimi yapmak
zorunda oldugum icin w2k kullanmam gerekiyor ... mecburen ve sadece salak
bir shar dosyasi buldum makinede ve ne alaka demistim o kadar ama geri
aliyorum sorumu
listeyi rahatsiz ettigim icin ozur dilerim herkesten ...