[linux-baslangic] Re: Tux Racer!

From: utkuz@netscape.net
Date: Fri 03 Jan 2003 - 02:17:48 EET

Huseyin Akcay <huseyin@ieee.metu.edu.tr> wrote:

>Nvidia nın ekran karı sürücülerini yüklemen gerekiyor.
>
>www.nvidia.com adresinden
>
>NVIDIA_kernel-1.0-4191.rh80up.i586.rpm
>ve
>NVIDIA_GLX-1.0-4191.i386.rpm

selam,
ben amd islemci kullaniyorum ve 64mb gf2 nvidia ekran kartim var.
benim Linux AMD64 linkindeki driver lari mi yuklemem gerekiyor?
iyi calismalar..

utku

The NEW Netscape 7.0 browser is now available. Upgrade now! http://channels.netscape.com/ns/browsers/download.jsp

Get your own FREE, personal Netscape Mail account today at http://webmail.netscape.com/