[linux-baslangic] Yard?m L 01 01..

---------

From: özcan (zketi@yahoo.com)
Date: Fri 28 Feb 2003 - 19:06:51 EET

    Merhaba
    Ben yeni bir linux kullan?c?s?y?m .?lk önce mandrake
    yükledim ve hatas?z bir ?ekilde çal??t?.
    Sonra SuSe ile ba?lamaya karar verdim Suse yükledim
    fakat hatas?z kurulmas?na ra?men reboot yapt?ktan
    sonra bana
    "L 01 01.." hatas? veriyor.
    Bana bu problemi mi a?mamda yard?mc? olursan?z
    sizlerin aras?na kat?lmaktan gurur duyar?m.
    ?lave olark donan?m?m :
    PIII 800
    iki tane HDD var
    1. 10 GB Win98
    2. ilk 5GB Fat32 Geriye kalan 14.5GB + 251 Mb Linux
    Ekran kart?m TNT2 32Mb.

    Yahoo! Tax Center - forms, calculators, tips, more
    http://taxes.yahoo.com/