[linux-baslangic] Re: rm

---------

From: Baris Metin (baris.metin@frontsite.com.tr)
Date: Fri 28 Feb 2003 - 18:02:16 EET

    Fri, Feb 28, 2003 at 11:40:04AM +0200 , Tugba Tosun :
    > Merhabalar,
    >
    > rm filename
    >
    > komutuyla sildigim dosyalari ls komutuyla goremiyorum ancak locate ile sildigim dizinde bu dosyalar hala gozukuyor,nedenini bilen var mi?

    locate dosyalarin yerini birebir olarak gostermez, aramaz. Yalnizca daha
    onceden olusturmus oldugu veritabanina bakarak "bu burada" bilgisini
    verir. Bu yuzden hizlidir :).

    Yani veritabanini guncellerseniz locate ile de goremeyeceksiniz.
    Linux icin "updatedb" komutunu vermeniz yeterli olacaktir.

    iyi calismalar,

    Baris Metin                          mail:baris.metin@frontsite.com.tr
    IT Consultant and Application Developer
    Frontsite Bilgi Teknolojisi A.S.     tel: +90 212 222 68 42 - 63
                                         fax: +90 212 222 68 35