[linux-baslangic] Linux e uzaktan erisim

---------

From: Atila Abir IGCI (igci@linuxmail.org)
Date: Thu 27 Feb 2003 - 18:24:42 EET

    Selamlar,

    Ben PCnet Subat sayisinda Linux e uzaktan erisim icin verilen X-Win32 ve vncviewer programlarini kullanarak RedHat 7.2 kurulu bir makinaya (10Mbit Network üzerinden) uzaktan erismeyi denedim ancak hic basarili olamadim. ping le makinalar birbirlerini görüyor ve dosya transfer falan yapabiliyorum. Bunun icin Linux makina üzerinde ne gibi ayarlama ya da islemler yapmak gerekiyor? Ben bir tek vncserver i aktif yaptim, o kadar..

    Calismalarinizda basarilar dilerim..