[linux-baslangic] Ses kartı hk...

---------

From: Qmit_ALKAN?= (umit.alkan@koleksiyon.com.tr)
Date: Thu 27 Feb 2003 - 13:35:56 EET

    Linux konusunda epey yeni sayılırım. Makinama mandrake 9.0 kurdum conexant hsf modemi driver' ını bulup çalıştırabildim. Modeme ait driver rpm uzantılıydı rahatlıkla kuruldu. Bende ses kartıda bu kadar kolay kurulursa işlem tamam diye düşünüyordum fakat olmadı.
    Daha öncede creative live 5.1 ses kartı ile ilgili bir soru sormuştum fakat cevap alamadım. Sonra sizlerden gelen mesajlara göre biraz araştırma yaptım ve opensource.creative.com' <http://www.opensource.creative.com'/> dan emu10k1 ile ilgili bir dosya (emu10k1-v0.20a.tar.bz2) indirdim. Fakat bu rpm paketleri gibi kuramadım. Dosyayı extract ettim içinde bir çok dosya var. Benim internet üzerinden okuyup anladığım kadarıyla kernel' i derlemek gerekiyo. Yanlış anlamış olabilirim. Bu konuda yardımınızı bekliyorum.

    İyi çalışmalar.

    Ümit Alkan
    umit.alkan@koleksiyon.com.tr