[linux-baslangic] Re: port kapatma

---------

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@kablonet.com.tr)
Date: Sun 23 Feb 2003 - 14:52:44 EET

    Kapatmak istediginiz 111 nolu port, portmapper tarafindan kullaniliyor olsa
    gerek.
    Mandrake 8.1'de ntsysv komutu ile portmap'i iptal etmek mumkun oluyor. Eger
    dogrudan mudahale etmek gerekiyorsa asagidaki yontemleri kullanabilirsiniz.
    Gecici olarak kapatacaksaniz:
    cd /etc/rc.d/init.d/
    ./portmap stop

    Kalici olarak kapatacaksaniz: