[linux-baslangic] Caps Lock yanmiyor

---------

From: Yagmur Guraslan (guraslan@itu.edu.tr)
Date: Fri 21 Feb 2003 - 15:30:46 EET

    Selamlar,

    Xwindows calisiyorken CAPS Lock led'i
    yanmiyor. Ama sadece turkce q ve f klavye
    ise bu sorun var.Ayrica konsoldayken
    herhangi bir sorun yok.

    /etc/X11/xkb/sysmbols/tr dosyasinda

    modifier_map Lock { <CAPS> };

    satirinin basinda // vardi onu kaldirdim.
    Asagidaki hatayi aldim.

    The XKEYBOARD keymap compiler (xkbcomp) reports:
    >Error: Key <CAPS> added to map for multiple
          modifiers. Using Mod5, ignoring Lock.
    Errors from xkbcomp are not fatal to the X server..

    Bu hatayi alinca bu sefer Mod5 olan satirin basina
    // koymayi denedim hata vermedi ama CAPS lock yine
    yanmadi.

    Fikri olan varsa sevinirim.

    Tesekkurler