[linux-baslangic] xchat

---------

From: servet tas (denge98@yahoo.com)
Date: Tue 18 Feb 2003 - 09:48:55 EET

    Selam,,,

    Ben xchat kullanııyorum ve çeşitli sitelerden buldugum
    bazı perl scriptleri indirdim ve yükledim netice
    olarak ayarları kaydedip çıktıktan sonra tekrar
    açtıgımda ise ayarlarımı kaydetmediğini görüyorum
    bunun nedeni neden olabilir ve her seferinde neden
    perl scriptleri yeniden yuklemek zorunda kalıyorum?
    Saygılar

    Yahoo! Shopping - Send Flowers for Valentine's Day
    http://shopping.yahoo.com