[linux-baslangic] Re: video player

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Sat 08 Feb 2003 - 14:06:34 EET

Aksakal wrote:

> iyi günler ben kadir aksakal,
> şu an redhat 8.0 kullanıyorum.video playerlarla ilgili bir problemim var.bana

> mplayer önerilmişti.bende makineye kurdum ve şu an düzgün çalışıyor ve bütün

> formatları destekliyor (hemen hemen).fakat programın alışıldık bir görüntü arabirimi

> yok.yani demek istediğim win media player, xing mpeg player gibi...programı açmanız için

> film dosyasını direk çalıştırmanız gerekiyor.fullscreen yapamıyorum.bana kaliteli ve grafik

> arabirimi olan bir prog. önerirseniz memnun olurum teşekkür ederim....

  Programi kaynak kodundan derlediyseniz configure ederken

./configure --enable-gui

  seklinde parametre girmeniz gerekiyor. Boyle yapinca gmplayer
komutuyla calisan bir grafik arayuze sahip oluyorsunuz. Bu arayuzu
kullanmak icin mplayerin sitesindeki skin leri sisteminize kurarak cesit
cesit arabirim elde edebilirsiniz.

  Yok bunlar da yetmez derseniz
http://freshmeat.net/search/?q=mplayer§ion=projects kisminda
mplayer icin "birkac farkli arayuz" de bulmaniz mumkun.

  Onur Kucuk