[linux-baslangic] Re: video player

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sat 08 Feb 2003 - 10:03:53 EET

Merhaba,

Fri, 7 Feb 2003 23:56:21 +0200 tarihinde "Aksakal" <aksakal@mailgrup.com>
yazdi:

> şu an redhat 8.0 kullanıyorum.video playerlarla ilgili bir problemim
> var.bana mplayer önerilmişti.bende makineye kurdum ve şu an düzgün
> çalışıyor ve bütün formatları destekliyor (hemen hemen).fakat programın
> alışıldık bir görüntü arabirimi yok.yani demek istediğim win media player,
> xing mpeg player gibi...programı açmanız için film dosyasını direk
> çalıştırmanız gerekiyor.fullscreen yapamıyorum.bana kaliteli ve grafik
> arabirimi olan bir prog. önerirseniz memnun olurum teşekkür ederim....
mplayer'in gui'si de var. buyuk olasilikla direk komut satirindan
calistiriyor olabilirsiniz. mplayer yerine gmplayer komutunu calistirmayi
deneyin.

sayfasinda cesitli skinler bulabilirsiniz.

http://www.mplayerhq.hu/homepage/dload.html

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694